úterý 12. února 2013

Avon Solutions complete balance night

Aneb jak ze sebe udělat mucholapku snadno a rychle.
Ne, vážně. Slibuje to vyrovnání, zmatování, hydratování atd. Má to v sobě mít výtažky z kamélie, aktivní zinek a další shity. Zajímalo mě, co tam do toho ještě všechno nastrkali a vážně jsem spěchala, abych to mohla sundat z kůže. Glycerin, Hydroxidy, Paraben a další.

Teď jsme si řekli, co sliboval, ale co to nakonec a během toho vlastně udělalo? Pleť jsem si dokonce vyfotila, aby byl můj názor něčím podložený, ale ty fotky sem bohužel nedám. 
Po namazání tou modrou věcí zjistíte, že to lepí. Hrozně. Radši nechci vědět, co všechno se na mě nalepilo, když jsem to měla na sobě. Ale jo, počáteční dojem je špatný, ale pořád se ještě můžete utěšovat tím, že až se to vsákne (jestli vůbec), bude to lepší, ale musím vás zklamat, druhý den ráno (kdy jste se podle přiloženého letáku měli vzbudit s krásně matnou a vyváženou pletí) se vzbudíte s pletí, která vypadá matná, ale na omak působí jako mucholapka. Nic moc se na ní už nenalepí, ale normální člověk by s tímhle na obličeji ven asi dobrovolně nevyšel.

No, a protože jako challenger myslím na všechno, řekla jsem si, že na mojí kůži (i kdyby to mělo nějaké účinky) by to stejně nějak zvlášť vidět nebylo, protože moje kůže toho jetě zas tak moc nezažila, tak jsem poprosila tetičku, jestli by do toho nešla se mnou a ona mi na to kývla. Druhý den ráno mě však čekal hovor, kterým mi tetička zdělila, ať už s tímhle nikdy nelezu do jejího baráku.
Takže asi tak. Je to sice sranda za pár šlupek, ale i tak upřímně lituju toho, kdo si to koupí. A plyne z toho následující poučení: Nebuďte blbí! Čťete recenze! A v žádným případě nepodceňujte názor druhých. Příště by to nemuselo být tak levné.

Žádné komentáře:

Okomentovat