čtvrtek 7. února 2013

Malý zážitek s Ryorem

Na tuhle značku mi dala nedávno typ kamarádka a já jsem si po značném zaváhání (já už jsem vyzkoušela kde, co, takže se nedivte, že jsem skeptická) rozhodla, že to vyzkouším. Musím říct, že to není moc levná záležitost, ale budiž, jestli to má ty účinky.
Nakonec jsem objednala čistící pěnu s mořskými řasami (kdybych měla vyjmenovat všechny čistící prostředky, které jsem už na velemazlavou kůži použila, byli bychom tady ještě hodně dlouho, je to ta věc s tou pumpičkou) a krém (ta krabička, třetí zleva), k čemuž je dostala jako bonus vzorek jejich krému na ruce.

A jaké jsou moje zážitky? Čistící pěnu mohu vychvalovat až do nebes, ačkoliv mám občas pocit, že moje kůže se už blíží pojmu poušť. Také není vhodná pro čištění očí a pokud se někde najde někdo, kdo čištění očí tímhle přežil ve zdraví, poví vám, že to stejně valné účinky nemá. Ano, zkoušela jsem to a ano, i přesto, že je na obalu jasně napsáno, že se to dělat nemá.
Krém je taky bezvadný, pupínky redukuje, ale je to spíš noční, nebo domácí záležitost, protože nikdo z nás asi nechce mít na veřejnosti lesklou kůži. Vsakuje se celkem dobře a v rámci možností i rychle.
Původně jsem chtěla vyzkoušet i slupovací masku, ale nějak mě přešla chuť.
Výsledek: Kladný, ale viděla jsem i lepší (chachá, na vodičku od Biodermy nic nemá :D)

Žádné komentáře:

Okomentovat