středa 6. března 2013

Neutrogena Formula Fast Absorbing Hand Cream

NEUTROGENA® NORWEGIAN FORMULA® Fast Absorbing Hand Cream
Nedávno se u mě objevila jistá cestovatelská závislost, což mělo za následek, že jsem místo dávání pozor o hodinách zeměpisu slintala nad mapičkama a vymýšlela, kam bych v budoucnosti. No a pak padla řeč na severské země a můj mozeček nově nabitý funkcí: Propojování informací s kosmetikou, čímž jsem si vzpomněla na jistou značku, která se v reklamách chlubila, že protože je vybavena norskou recepturou, takže to je jako ultra úžasné ochrana v mrazech. Nejenže se můj cestovatelský zájem přesunul spíše na sever, ale vzala jsem útokem drogérky a odnesla jsem si krém na ruce, kterým jsem si hned za rohem napatlala ručičky. 


První dojem:

  • Takhle pěknej pocit na rukou jsem snad ještě nikdy neměla! Jep. Vaše pacičky se budou cítit jako v bavlnce. Po opětovném použití jsem to už nezaznamelala, ale to bude asi tím, že už jsem si na to zvykla.
  • Vsakuje se to ultra-božsky rychle. Pár věcí, co se údajně měly rychle vsakovat jsem už měla a oproti tomuhle se vsakují zatraceně pomalu. Krém se začne vsakovat, sotva ho napatláte na ruce, takže pokud máte jako já fóbii z omatlaného prostoru v dosahu dvaceti metrů, mohu vás potěšit, s tímhle můžete jít i na mobil a nebude to moc vadit, ale rejpnout si pochopitelně můžete.
  • Vůně je taková typická Neutrogenovská a ať čuchám, jak čuchám, stejně to nezvládnu k ničemu přirovnat.
  • Hydratace? Ochrana? Ano, i to se tu vyskytuje. 
Po delším použití:

  • Každé ráno, když vyběhnu ven, šáhnu do kapsy v bundě a vytáhnu příruční baleníčko, speciálně koupené pro běhací účely (lidé se sklerózou mi potvrdí, že pořád přenášet krém sem a tam, když ve svých teen letech nedisponujete kabelkou je občas unavující- nejsem líná, jen zapomnětlivá) a mohu umřít štěstím, že se zase můžu něčím napatlat :D (pokud jde o mazátka jakéhokoliv druhu a hlavně VŮNĚ, připadám si jako úchyl :D)
  • Udělala jsem dvoutýdenní test, kdy jsem si patlala na pravou ruku Neutrogenu a na tu druhou nějaký krém, o jehož původu, nebo okolnostem jeho zakoupení nemám absolutně žádnou vzpomínku a ztratila jsem ho, když jsem se koulovala s kamarádem, čímž se můj test musel chtě něchtě ukončit -.-" Doufám, že dva týdny jsou dostačující,. Každopádně základní informace je, že Neutrogena vyhrávala už po dvou dnech poctivého mazání.
Složení:
Aqua, Glycerin, Isononyl, Isononanoate, Dimethicone, Cyclopentasiloxane, Cetearyl Alcohol, Cyclohexasiloxane, Cetyl Alcohol, Paraffinum Liquidum, Behenyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Panthenol, Xylitylglucoside, Anhydroxylitol, Xylitol, Tocopheryl,Acetate, Ceteth-20, PEG-75 Stearate, Steareth-20, Cetearyl Glucoside, Paraffin, Cera Microcristallina, PVP/Hexadecene Cpolymer, Xanthan Gum, Disodium EDTA, Methylparaben, Phenoxyethanol, Propylparaben, Parfum

P.S. Omlouvám se za případné chyby ve složení, protože je to psané ručně z obalu- nemohla jsem to nikde na internetu najít.

Žádné komentáře:

Okomentovat