pátek 8. března 2013

Tělový peeling Jahoda + Sametové tělové mléko s mučenkovým olejem

Právě dnes, ve tři hodiny se mi dostaly do rukou další dva přírůstky od Avonu. Slibovala jsem si od nich hodně, hlavně od tělového peelingu, nad kterým jsem slintala už od půlky minulého týdne. A takhle nějak je vnímám na první pokus.

Sametové tělové mléko s mučenkovým olejem
Kdyby si do propagandy dali "Uděláme z vás Edwarda na počkání", byla by to pravda a ještě by měli úspěch. Když jsem to nedočkavě napatlala, dost mě zarazila ta konzistence. Vyprdnete na kůži, vypadá to jako čisté a normální mléko zvláštní krémové barvy, ale pak si zčista jasna uvědomíte, že ono to není tak husté, jak se vám to na první dojem snaží namluvit, při roztírání máte totiž pocit, že to, co na svou kůži právě patláte nemá nic společného s mlékem, spíš, jako kdybyste na sebe vylili příliš velké množství voňavky, co bychom se taky divili, vždyť tato věc nemá v popisu práce vaši kůži zavlažit. 
No, abych taky vysvětlila ten vtip nahoře, produkt uvádí, že má rozzářit pleť a jak nejlíp a nejlevněji rozzářit pleť? No se třpytkama, viď Edwarde? :D Áno, tenhle krém, který spíš připomíná zahuštěný olej, kromě jiných věciček obsahuje i ultra velké množství třpytek.
Dojmy po prvním použití:
  • Když si toho na kůži napatláte moc, bude to lepit, což asi není zrovna ideální
  • Tohle že zjemňuje pleť? Nevím, jak vy, ale mě spíš připadá, že ji "potáhne" takovou vrstvou něčeho, co by mohlo připomínat zjemnění, ale moc příjemné mi to nepřijde.
  • Voní to. Takové množství parfemace jsem už hodně dlouho nikde necítila, ale pro toho, kdo je na silné vůně zvyklý by to mohlo být příjemné.
Avon tělový peeling jahoda
A tak jsem se dočkala. Tak nad tímhle jsem takovou dobu slintala. Nezklamala mě :)
První dojmy:
  • Stejná hustá jemně zrníčkovitá konzistence, jako u vanilkového peelingu.
  • Vůně není čistě jahodová, spíš bych to přirovnala k jahodové zmrzlině smíchanou s troškou vanilky, ale i tak je to úžasná vůně.
  • Po umytí už tak silně cítit není.

4 komentáře:

  1. Moc hezký článek, asi si taky koupím ten peeling jahůdku :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten jahůdkový peeling vypadá krásně. Mám moc ráda jahody, ale ještě více maliny.

    OdpovědětVymazat
  3. Jahodový peeling vypadá výborně. Mám ráda jahodové vůně, i když jsou smíchané s něčím navíc (vanilka zní taky docela dobře) ;-).
    Parádní tipy.
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  4. Výborně tak teď mám chuť na jahody! :D
    Oba bych si hned vzala, vypadají suprově :)

    OdpovědětVymazat