pondělí 10. června 2013

Čím zkrášlit očka

1. AVON Super Drama Mascara
Na tuhle řasenku jsem byla celkem zvědavá, co by tahle řasenka mohla umět, text u řasenky jsem moc nestudovala, takže si už nepamatuju, co tam o ní psali, ale jsem si docela jistá, že o nějakém narovnávání tam nic nebylo... Přesvědčíme se.
Co řasenka (resp. AVON) slibovala: Řasenka SUperDrama s dvojím účinkem pro výrazný pohled. Její úžasný kartáček a složení poskytuje dvě výhody - objem a délku.
Řasenka Super Drama dodá nepřéhlednutelný vzhled, po jakém toužíte. S touto řasenkou získají řasy během chvilky úžasný vzhled a výraz. Dodá řasám neuvěřitelný objem a délku, takže oči vypadají až o 20 % větší a pohled je svůdný.
Vějířový kartáček - nanáší dvakrát více řasenka než tradiční štětinkový kartáček a zajišťuje tak dokonalé krytí řas po celé jejich délce.
Dvojnásobný efekt - pečující mikročástice zvýrazní každou řasu pro dramatický objem, zatímce jemná vlákna řasám propůjčí úžasnou délku.

Co řasenka udělala: Jestli přidává objem, jsem nezaregistrovala, ale délku rozhodně přidává. Chlubí se revolučním kartáčkem, který uvolňuje více řasenky, ale většina lidí to nepočítá jako výhodu, protože hodně lepí řasy, ale v kombinaci s jinými řasenkami je použitelná.

2. AVON Spectra lash mascara
Nebudu zapírat, tuhle řasenku jsem zakoupila hlavně kvůli "namakaně" vypadajícímu regulování (?) objemu, vyzkoušela jsem, jestli je mezi těmi fázemi (1-3) nějaký rozdíl. Není až tak velký, ale rozdíl by tam přeci jenom byl, ale stejně si myslím, že to tam je z větší části jen proto, aby to vypadalo víc "chutně" :D Jinak si na ni nemohu stěžovat, řasám dává skutečně velký objem, ale po pár vrstvách začne bohužel řasu slepovat. A mohu vřele doporučit všem, co se často líčí v nějakém dopravním prostředku. Jela jsem hopkajícím autobusem a nalíčila jsem se naprosto v pohodě a věřte mi, že v mé (ne)šikovnosti to není.

3. AVON Extra lasting liquid eyeliner pen
Mno, poprvé jsem měla možnost mít v ruce něco takového, takže se mi nedivte, že jsem byla tak příšerně natěšená a pak taky příšerně zklamaná. Jasný, v životě jsem to neměla v ruce, ale tak nějak zhruba vím, co od toho očekávat. Jediné, co mě na tom dost výrazně naštvalo byla pigmentace: Přišlo mi to modré a co je horší: Průhledné. Viděla jsem už pár slečen ve videích, jak se s tímhle ličí, ale nikde jejich tekuté linky nikdy nebyly takhle průhledné. No, co vám budu povídat, naštvalo mě to.

Jestli máte zážitek s něčím z těchto AVON věcí, ozvěte se.
P.S. Nejsem magor do AVONu, jen je to pro mě nejsnažší a nejjednoduší cesta, jak nějakou tu kosmetiku získat.

Žádné komentáře:

Okomentovat